wtorek, 31 stycznia 2012

SILVER

PL Długo zastanawiałam się: "Kupić? Nie kupić?". W końcu się przekonałam i je mam. Mam, uwielbiam i myślę o zakupie jeszcze jednych, tym razem złotych. Srebrne spodnie... przekonują Was, czy nie? Dopełnieniem całości są dodatki, między innymi kapelusz. Okulary są korekcyjne, więc będą pojawiać się dość często :D Spotkałam się z masową krytyką metalicznych ciuchów, głównie ze strony ludzi bojących się odmiennego wyglądu. Uwierzcie, nie ma nic nadzwyczajnego w wyglądaniu jak przeciętny nastolatek. Wygląd jest naszą wizytówką, dzięki ciuchom mamy możliwość wyrażania siebie. Fajnie jest wyglądać "po swojemu" :)


ENG I was thinking about the silver pants for a looong loong time. I have them, finally, I love them, and think about buy a one more- golden. What you think about silver pants? Accessories are complement of all. Glasses are...hm, my new prescription glasses :) Do you like it? I do. A lot of people criticize clothes in metallic colours...  They're people who r afraid to look different than EVERYBODY. Believe me- there's nothing special in typical teen-look. Typical- you know what I mean? :) Its reeeaally COOL to look in your own way :)

Hat- New Yorker
Jacket- House
Blouse- ZARA
Pants- ZARA
shoes... you know them :)

1 komentarz: