środa, 5 września 2012

my feelings about FW

from magazine.motilo.com

Only 'minute' and we have New York Fashion Week.
I wish I could be there...
Its DEFINITELY one of my biggest dreams. You know, to sit in the first row right next to Chiara Ferragni, Bryanboy, Tavi Gevinson or Susie Bubble. Ohhh...

My friend asked me a few days ago if I could show her a LV FS Fall/Winter 2012/2013, that with the 'old train'. And then I decided I will tell you my opinion about. My first feeling about the show was like "oh my god, that will be just like in Harry Potter movie". And actually? It was. I mean a train from XX century... I hope I'm not wrong. It costet about $8 MILLION! Yeah that is sooo expensive. But atmoshere and scenography was just.. INCREDIBLE.
Ok back to topic. I always repeat that Marc Jacobs is really talented person. And collection is totally one of the best I've seen at Paris FW.

A second show which I liked the most waasss.. OF COURSSEEEE... CHANEL guys! The show was totally AWESOME, I wish I was there!! To be honest, I was expecting something really BIG and I was not disappointed at all. Actually I was never disappointed or something.. with Chanel. Everything is always just perfect. That's all. And Karl Lagerfeld is a master. I really adore him SO MUCH. Take a look.

Btw sorry about show's location in post, but I couldn't get along with blogspot.. It's totally annoying.
And I have to say I'm so proud of our Polish models. I mean Anja Rubik, Agata Rudko, Zuzanna Stankiewicz, Emilia Nawarecka, Daga Ziober, Marlena Szoka and Patrycja Gardygajło. They are literally AHH_MAHH_ZIN.

byee!!!

________________________________________________________________


Kilka chwil i mamy nowojorski Tydzień Mody! Tak bardzo chciałabym tam być, to zdecydowanie jedno z moich NAJWIĘKSZYCH marzeń ever. Wiecie, siedzieć w pierwszym rzędzie, tuż obok Bryanboy'a, Chiary Ferragni, Tavi Gevinson albo Susie Bubble. Matko. Nic tylko marzyć i przeć do przodu zostawiając negatywne myśli głęboko w piwnicy, haha ;)

Moja koleżanka ostatnio poprosiła mnie, żebym pokazała jej pokaz Louis Vuitton jesień/zima 2012/2013, ten z tą lokomotywą... bo nie mogła go znaleźć na Youtube. I wtedy stwierdziłam, że podzielę się z Wami moją opinią na temat całego pokazu. Kiedy pierwszy raz go zobaczyłam, od razu skojarzył mi się z seriami Harrego Pottera. Wiecie, peron 9 i 3/4 i te sprawy! :) Słyszałam, że scenografia kosztowała około 8 mln dolarów, wow. Ale nie zaprzeczę- wszystko było idealnie dopracowane, klimat był po prostu WSPANIAŁY.
Wracając do tematu... Zawsze powtarzam, że Marc Jacobs jest naprawdę utalentowanym projektantem, a kolekcja była jedną z najlepszych jaką widziałam na Fashion Weeku w Paryżu. (Niestety tylko ze źródeł internetowych, ale kto wie, może kiedyś uda mi się zrobić dla Was recenzję DOSŁOWNIE z Fashion Weeka...)

Drugim pokazem, który podobał mi się najbardziej był oczywiście ten od Chanel. BYŁ PERFEKCYJNY, zresztą jak zawsze... Chciałabym się tam znaleźć! Maaatkooo! Oczekiwałam czegoś OGROMNEGO, wielkiego widowiska i jak zwykle się nie zawiodłam. Tak naprawdę dom mody Chanel nigdy mnie nie zawiódł. Karl Lagerfeld jest po prostu mistrzem i naprawdę godnym następcą Coco. UWIELBIAM GO!

I muszę powiedzieć, że jako Polka jestem bardzo dumna z naszych modelek. Mam na myśli Anję Rubik, Agatę Rudko, Zuzannę Stankiewicz, Emilię Nawarecką, Dagę Ziober, Marlenę Szokę i Patrycję Gardygajło. Są po prostu NIE-SA-MO-WITEEE.

Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz